En el primer dia de classe de l'assignatura va sorgir la pregunta: "Quina relació trobem que hi ha entre la comunicació audiovisual i l'educació?" i totes nosaltres vam escriure una frase. La meva en concret va ser la següent: "per tenir altres métodes, veure que no només existeix el llapis i el paper".
Entre totes vam veure que a través de les imatges els nens poden arribar a adquirir millor un coneixement ja que les imatges són missatges visuals.
Després vam parlar del món de la televisió. Vam veure que la televisió és una empresa, i com a empresa que és vol vendre un producte que en aquest cas és l'audiència a les empreses anunciants.
També vam determinar quines eren les funcions principals dels mitjans audiovisuals. Entre tots vam decidir que es basava en tres: entretenir, informar i educar.Entre totes vam veure que a través de les imatges els nens poden arribar a adquirir millor un coneixement ja que les imatges són missatges visuals.
Després vam parlar del món de la televisió. Vam veure que la televisió és una empresa, i com a empresa que és vol vendre un producte que en aquest cas és l'audiència a les empreses anunciants.
Per últim vam parlar sobre els formats televisius. Vam arribar a la conclusió que els formats condicionen molt, determinen el tipus de missatge. Per demostrar això un home de la radio va dir que ens invaien els extraterrestres en un programa informatiu, i com que ho deia en un programa informatiu, la gent s'ho va creure. Això fa veure que els formats condicionen molt.
Per acabar de parlar sobre els formats el professor ens va dir que ho sentia molt però que ell no era el nostre professor, que era una broma que ens havien fet i fins i tot va marxar de classe. Tot això era per demostrar que els formats condicionen molt.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada