En la segona classe vam parlar sobre les hores que els nens veuen la televisió a la setmana. Vam veure que a la setmana pasen 30 hores a l'escola enfront de les 91 hores aproximadament de televisió. I amb això podem veure d'on reben els nens la informació.
La tele és com un cangur per a ells.
Moltes companyes deien que els dibuixos d'ara són molt violents per els nens. Però en veritat sempre han estat així ja que quan jo era petita mirava la Bola de Drac i aquesta serie també pot ser considerada de violenta. En conclusió, la violència sempre ha estat als dibuixos.
Després vam veure algunes imatges com per exemple una on podiem veure un objecte arrodonit i metàlic. Totes vam dir que es tractava d'una bala, una canica entre altres coses, però finalment resultava ser un cullerot. Això ens va passar perquè vam mirar la imatge amb uns ulls estereotipats, osigui que veiem el que la imatge ens mostra sense tenir en compte les altres perspectives.
Per últim, vam observar un quadre d'un avi i un nen. Nosaltres vam deduir que l'avi està assegut per diferents motius com per exemple per l'alçada que queda la finestra. I em d'aconseguir que els nens i les nenes també puguin deduir aquestes coses. Han de ser capaços en aquests cas de construir l'exterior de la foto en funció del que veuen.
La tele és com un cangur per a ells.
Moltes companyes deien que els dibuixos d'ara són molt violents per els nens. Però en veritat sempre han estat així ja que quan jo era petita mirava la Bola de Drac i aquesta serie també pot ser considerada de violenta. En conclusió, la violència sempre ha estat als dibuixos.
Després vam veure algunes imatges com per exemple una on podiem veure un objecte arrodonit i metàlic. Totes vam dir que es tractava d'una bala, una canica entre altres coses, però finalment resultava ser un cullerot. Això ens va passar perquè vam mirar la imatge amb uns ulls estereotipats, osigui que veiem el que la imatge ens mostra sense tenir en compte les altres perspectives.
Per últim, vam observar un quadre d'un avi i un nen. Nosaltres vam deduir que l'avi està assegut per diferents motius com per exemple per l'alçada que queda la finestra. I em d'aconseguir que els nens i les nenes també puguin deduir aquestes coses. Han de ser capaços en aquests cas de construir l'exterior de la foto en funció del que veuen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada